Cum procedez in cazul unui Retur?
1. Completeaza formularul de retur din josul pagini!
2. Pentru a trimite produsul catre noi GRATUIT prin easybox apasa aici si completeaza campurile obligatorii ale platformei Sameday.
3. Daca nu doresti sa trimiti returul prin easybox, poti alege orice sediu de curierat la care sa plasezi coletul la adresa: Calea Republicii, nr 181, Centru Comercial Hello Shopping Park Bacau, Magazin JBS. Costul transportului este suportat de catre client.
4. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul bancar. Iar in cazul folosiri altei metoda de plata, poti alege sa primesti banii intr-un cont bancar.
5. Te rugam sa impachetezi produsele pe care vrei sa le returnezi in ambalajele si etichetele originale. Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie.
6.Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre echipa JBS, preluarea returului va fi refuzata.
Iti reamintim ca daca depasesti intervalul de timp acordat, cererea este anulata si trebuie sa plasezi o noua cerere de retur.
Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge in magazinul nostru fizic.
Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau prin email.