CERTIFICAT DE GARANTIE

 

IMBRACAMINTE, INCALTAMINTE SI ACCESTORII

 

Vanzator: DIVAD ONLINE S.R.L., cu sediul social in Sat Municipiul Bacau, Strada Poet Andrei Muresanu, Nr.12, Bloc 12, Scara B, Ap.2, Judet Bacau, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J4/1234/2020, cod unic de inregistrare RO43093682, reprezentata prin Administrator.

 

Conditii generale de acordare a garantiei:

 

Societatea noastra, in calitate de vanzator, asigura calitatea produselor achizitionate. Perioada de garantie comerciala a produselor de imbracaminte, incaltaminte si accesorii comercializate de societatea noastra este de 30 de zile de la data achizitiei produsului.

Prezentul certificat de garantie comerciala este intocmit si eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si modificata prin OG nr. 9/2016 si ale OG nr. 21/1992, privind protectia consumatorilor, republicata si modificata.

Drepturile prevazute prin lege consumatorilor (inclusiv garantia legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹ coroborat cu art. 16 si 16² din Legea nr. 449/2003) nu sunt afectate de garantia comerciala oferita. Prin prezenta, consumatorii sunt informati in mod nemijlocit ca durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achizitie, caz in care garantia legala de conformitate acordata consumatorilor (astfel cum este aceasta notiune definita de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor este limitata la aceasta perioada, in conformitate cu dispozitiile art. 16² din Legea nr. 449/2003).

 

In cazul cumparatorilor persoane juridice este aplicabila garantia comerciala de 30 de zile de la achizitie.

Pentru acordarea garantiei comerciale si respectiv a garantiei legale de conformitate este necesara respectarea stricta a instructiunilor precizate mai jos. Trebuie sa luati in considerare faptul ca, odata cu timpul si cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzura, iar aceasta nu reprezinta un defect care implica acordarea garantiei comerciale sau legale de conformitate. Garantia se aplica doar in cazul in care cumparatorul face dovada achizitiei produsului de la societatea noastra, sens in care este obligatorie prezentarea:

  • bonului fiscal sau a facturii fiscale aferente produsului
  • produsul impreuna cu toate accesoriile acestuia.
Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordarii garantiei pana la prezentarea documentelor de mai sus.

 

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect si a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei, exclusive pentru produsele achizitionate direct de la societatea noastra. Perioada de garantie se prelungeste cu termenul scurs de la data reclamatiei pana la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesara efectuarii expertizei), mentionandu-se acest fapt in certificatul de garantie. In cazul inlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garantie.

 

Modalitati de asigurare a garantiei:

In situatia constatarii unui defect al produsului achizitionat din magazinul nostru in timpul perioadei de garantie, va rugam sa ne contactati in scris pe adresa de email contact@justbrandsstore.ro sau la sediul nostru.

Garantia va fi asigurata in cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizarii prin:

  • repararea produsului
  • inlocuirea produsului - daca acesta nu poate fi reparat
  • returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide unilateral asupra variantei de remediere pe care o considera potrivita in fiecare caz in parte.

Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea produsului, vanzatorul are obligatia de a explica modul de utilizare si intretinere a produsului furnizat. Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului inainte de finalizarea vanzarii. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare. Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie reclamata in cadrul perioadei de garantie.

 

Conditii in care garantia nu este aplicabila :

-produse care nu au defecte de fabricatie ci doar mentiuni legate de alegerea gresita a marimii produsului si returnarea acestuia dupa utilizarea acestuia cel putin o data

-produse murdare, cu noroi, ude, care nu au fost curatate conform instructiunilor

-produse arse, topite, intepate

-defecte cauzate de utilizarea neadecvata sau incorecta a produsului, inclusiv in caz de socuri mecanice voluntare sau involutare (frecare, lovire, agatare, rupere, sfasiere, etc.)

-defecte produse de transport, manipulare si depozitare a produsului in conditii improprii (temperatura si umiditate excesive, etc.) precum si in caz de interventie asupra sa a actiunii animalelor de companie, rozatoare, daunatori;

-uzura morala si uzura fizica normala a produsului

-uzura materialelor din cauciuc si elastic si deteriorarea mecanica a capselor si fermoarelor

-decolorarea produsului sau a partilor componente ale acestuia in urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de caldura, umiditate excesiva, ploaie, zapada)

-deteriorari suferite de produs in urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundatii, etc.

-interventia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului

-intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate)

 

IMPORTANT ! Compozitia, instructiunile de intretinere, precum si pictogramele cu instructiuni de curatare si intretinere ale produsului dumneavoastra se gasesc pe pe eticheta interioara a acestuia. Acestea sunt specifice fiecarui produs in parte si este obligatorie consultarea si respectarea acestora intocmai.

 

Instructiuni de utilizare si intretinere a articolelor de imbracaminte, incaltaminte, gentilor si posetelor din materiale textile (denumite generic “articole textile”):

 

Ori de cate ori se impune, imbracaminte, incaltaminte, gentilor si posetelor din materiale textile se spala sau se curata conform instructiunilor indicate pe eticheta interioara. Se vor folosi numai detergenti care respecta normele de calitate si siguranta impuse de legislatia nationala si europeana in domeniu. Nu folositi pentru spalarea/curatarea articolelor textile produse de curatat industriale (soda sau alti derivati chimici). Acestea pot deteriora ireversibil produsul, fapt ce nu este acoperit de garantie. Se interzice spalarea articolelor textile la temperaturi mai mari decat cele indicate pe eticheta. Nu uscati produsul prin expunere la surse de caldura (radiatoare electrice, calorifere, aragazuri etc.). Nu expuneti produsul la soare. Uscarea si pastrarea produselor se face numai la temperatura camerei. Feriti produsul de obiecte sau suprafete ce ii pot dauna, pot provoca zgarieturi, rupture, perforari, arsuri sau orice alte actiuni fizice sau mecanice de natura sa il deterioreze precum si de zone neaerisite sau cu un grad de umiditate crescut. In cazul in care apelati la servicii specializate de curatatorie/spalatorie, societatea noastra nu isi asuma nicio raspundere cu privire la vreun defect ce poate aparea in urma procesului specific de curatare/spalare. 

 

ATENTIE ! Nu taiati etichetele interioare ale produselor, cu instructiunile de curatare si intretinere! Lipsa etichetei duce la pierderea automata a oricarei garantii.