De retinut...
Schimburile sunt acceptate in magazinul fizic!
Daca doresti rambursarea contravalorii produselor trebuie sa urmezi pasii de mai jos:
Completeaza online formularul de retur aici.
Ai la dispozitie 30 de zile de la primirea comenzii pentru a solicita rambursarea contravalorii produselor.
Pregateste coletul si completeaza formularul de retur aici. Impacheteaza bine produsele pentru a fi livrate in siguranta, in ambalajul original, cu toate etichetele intacte, accesoriile aferente (curele, nasturi, capse, etc.), sa fie in aceeasi stare in care au fost achizitionate, fara sa fie purtate, spalate, calcate, fara pete sau rupturi.
DIVAD ONLINE S.R.L. accepta doar returul trimis prin curier, nu si cele prin posta. Costurile de transport vor fi acoperite de client, exceptie facand situatiile in care s-a efectuat o greseala in cadrul procesului initial de livrare al comenzii. Solicitarea curierului se face de catre client, exceptie facand comenzile ce prezinta eventuale erori de expediere (in acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea). De retinut: in cazul tuturor retururilor, DIVAD ONLINE S.R.L. nu va accepta coletele neachitate sau cu plata la destinatie si nu va suporta costurile de transport a retururilor.
Rambursarea va fi procesata in maximum 24 de ore calendaristice de la primirea returului in magazinul nostru.
Daca doresti sa returnezi un produs, te rugam sa tii cont de urmatoarele:
Toate produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, cu toate etichetele intacte, accesoriile aferente (curele, nasturi, capse, etc.), fara sa fie purtate, spalate, calcate, fara pete sau rupturi.
Cand primim pachetul, vom inspecta starea produselor inainte de a procesa rambursarea produselor returnate. De retinut: DIVAD ONLINE S.R.L. nu va accepta coletele cu plata la destinatie si nu va suporta costurile de transport a retururilor.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre echipa noastra, preluarea returului va fi refuzata.
Din motive de igiena, lenjeria intima si costumele de baie nu se returneaza.
Dreptul de retragere
Clientii au la dispozitie 30 zile calendaristice de la data plasarii comenzii pentru a-si exercita dreptul de a anula comanda.
Daca doresti sa-ti exerciti dreptul de retragere, trebuie sa ne anunti completand formularul de retur aici.
Adresa: Hello Shopping Park | Calea Republicii 181, Bacau 600303, Magazin JBS
E-mail: contact@justbrandsstore.ro
Iti reamintim ca nu trebuie sa trimiti datele cardului bancar prin e-mail, SMS sau prin retelele de socializare.
Dupa notificarea intentiei de a-ti exercita dreptul de retragere a comenzii, ai la dispozitie 30 zile pentru a returna produsele.
Poti returna produsul prin curier.
Vom rambursa contravaloarea articolelor cumparate.
Costurile aferente livrarii (in caz ca se aplica) si returnarii nu vor fi rambursate.
Rambursari
Perioada de rambursare pentru comenzi va fi de maximum 24 de ore calendaristice de la primirea returului in magazinul nostru. Dupa ce am inspectat conditia produselor returnate.
Ai platit prin ramburs? In astfel de cazuri, avem nevoie de datele tale bancare pentru a-ti rambursa suma. Pentru a ni le furniza, acceseaza Formularul de retur unde poti completa Contul IBAN necesar rambursarii banilor.
Atentie: contul bancar trebuie sa fie deschis la o banca din tara in care a fost livrata comanda.
Daca ai primit un produs defect sau gresit si vrei sa-l returnezi, nu uita sa anexezi chitanta pentru cheltuielile de livrare aferente returului la adresa: Hello Shopping Park | Calea Republicii 181, Bacau 600303, Magazin JBS. Dupa ce am inspectat starea produselor si s-a constatat ca produsul a fost livrat defect sau gresit, iti vom rambursa contravaloarea produselor returnate, costul transportului (daca se aplica) si al returului.